V prvním pololetí tohoto školního roku jsme se zaměřili především na čtenářskou pre/gramotnost a vzdělávání s využitím nových technologií. Žáci si např. četli v knihách podle vlastního výběru, navštívili knihovnu města Ostravy v Mariánských Horách, pracovali na PC s výukovými programy, hráli různé hry s písmeny a se slovy, velký zájem jevili o práci s elektronickými tužkami Albi, měli možnost se rovněž seznámit s čtečkou elektronických knih, či sledovali různé vzdělávací a zábavné pořady na ČtEdu. Jsem rád, když se žákům v klubu líbí a výuka je baví 😊.V prvním pololetí školního roku 2023/2024 jsem v klubu volil různé formy výuky, jako je např. projektová výuka ve škole i mimo školu, propojování formálního a neformálního vzdělávání, aktivizující metody či vzdělávání s využitím nových technologií. Témata výuky jsem volil podle individuálních schopností a možností žáků a vždy jsem vyházel z jejich zájmů.
Ivo.